Egyszerűbb

2 órája

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen intézhető

November elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők.

MW

Az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár

Forrás: Shutterstock

Fotó: Studio_Fennel

Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető november 4-étől - közölte az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

A közleményben kiemelték, november elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől.

Példaként említik, hogy itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.

Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.

A közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy 

az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, automatikusan értesülnek új számláikról.

 Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető. Továbbá egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában