2022.03.01. 12:34
Nemzetközi design díjat nyert a Hilltop a különleges címkéivel
A Hiltop júniusban a Paris Packaging Week keretében veheti át a csomagolás újratervezés kategóriában elnyert díjat.
Forrás: Beküldött
A Paris Packaging Week által meghirdetett Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award (PLD Innovation Award) elnevezésű díját veheti át a Hilltop borbirtok csomagolás újratervezési kategóriában. A neszmélyi borászat 2021-ben vezette be megújult, a borfajtáik ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit a Hilltop és a Kamocsay Prémium borokon.
A csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló zsűri a Hilltop címkék egyediségét, ötletességét és kivitelezését is méltatta. A PLD Innovation Award díját két esztendeje írták ki először. A verseny célja, hogy különböző kategóriákban díjazza a világ legszebb és legkreatívabb ital címkéit, az italgyártók egyedi csomagolási megoldásait, egyúttal termékfejlesztésre és innovációra ösztönözze a jelentkezőket.
A versenyen a nevezők, így a Hilltop címkéit, 13 tagú zsűri értékelte többek között technikai innováció, a kivitelezés, az esztétikum, a minőség és az ergonómia szempontjait figyelembe véve. Értékelésében a zsűri a Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálta az elismeréssel.
A díjat a Hilltop idén júniusban a Paris Packaging Week keretében veheti át. A 30 éves múltra visszatekintő neszmélyi borászat életében nem ez az első címkeváltás, de talán az eddigi leglátványosabb. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az egyedi aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más.