Elismerés

2024.08.25. 17:11

Elismerték a különleges tatai iskola misszióját

Idén is az államalapítás ünnepén adták át a tatai elismeréseket. Tata Városáért kitüntetés arany fokozatában részesül a Színes Iskola Személyközpontú Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium. A kitüntetést az intézmény vezetője, ifj. Elekes Mihály vette át.

Goletz-DeáK Viktória

Tata városában az oktatás-nevelés területén, az óvodás és iskoláskorú gyermekek személyre szabott, egyedi képzése és nevelése érdekében nyújtott több évtizedes elkötelezett szakmai tevékenysége elismeréseként a Színes Iskola Személyközpontú Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium Tata Városáért kitüntetés arany fokozatában részesült. A kitüntetést az intézmény vezetője, ifj. Elekes Mihály vette át írta a tata.hu

 Tata Városáért kitüntetés arany fokozatában részesül a Színes Iskola Személyközpontú Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium. A kitüntetést az intézmény vezetője ifj. Elekes Mihály veszi át.
 Tata Városáért kitüntetés arany fokozatában részesül a Színes Iskola Személyközpontú Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium. A kitüntetést az intézmény vezetője ifj. Elekes Mihály veszi át.
Fotó: Flajsz Peter / Forrás:  24 Óra

Az általános iskola 1993 őszén kezdte meg működését a volt Hamary Dániel Úttörőház épületében és a hozzá tartozó területen. Az épületet és környezetét folyamatosan fejlesztették, így 1999-ben megkezdte működését az óvoda, 2002-ben pedig gimnáziumi tagintézményi résszel is bővült az intézmény. Az alapítók fő célkitűzése: „minden tanulónak megadni a szükséges segítséget, hogy mindazon céljait megvalósíthassa, amelyekkel érkezett, és azokat is, amelyek az itt töltött években alakulnak ki benne…” 

Az intézmény vezetése és tantestülete több, mint 30 éves működése során nagy hangsúlyt fektetett a személyközpontú képzés megvalósítására, különös tekintettel a sajátos nevelési igényű tanulók integrált iskolai nevelésére, oktatására, valamint a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek számára az esélyegyenlőség biztosítására. Mindezt az is alátámasztja, hogy a tanulók személyiségfejlesztésére fókuszál, kiemelt szerepet szán az iskolai közösség megtartásának, tanulást támogató környezetet alakít ki, törekszik a diákok mentális egészségének, egyensúlyának megteremtésére, a tanár- diák-szülő hármas hatékony együttműködésére.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában