2020.12.01. 06:51
Saját szakállas szuperhőssel kampányolt a Bridgestone
A Bridgestone Tatabányánál dolgozó szuperhős, ingyenes prosztatarákszűrés, bajuszos maszkok, borbély kitelepülés és bajusz-kvíz is szerepelt idén a gyár novemberi egészségmegőrző kampányában. A vállalat immár harmadik éve hívja fel a figyelmet a Magyarországon évente mintegy 1500 férfi halálát okozó prosztatarák veszélyeire.
A hölgyek és a férfiak összefogtak a Bridgestone tatabányai gyárában a Movember során
Forrás: beküldött
A Bridgestone Tatabánya 1200 dolgozójának csaknem 90 százaléka férfi, így a daganatos megbetegedés elleni küzdelemre bajuszokkal és szakállakkal figyelmet felhívó Movember kampány minden évben kiemelt helyen szerepel a gyár életében. Amellett, hogy matricákkal, plakátokkal, roll-upokkal és e-mailekkel szakáll- és bajusznövesztésre buzdította a dolgozókat, a cég egész hónap folyamán ingyenes és fájdalommentes PSA prosztatarák-szűrővizsgálati lehetőséget is biztosított számukra, amelyen több száz dolgozó vett részt.
A gyárban több napos borbélykitelepülés gondoskodott arról, hogy a megnövesztett arcszőrzeteket kezeljék. A tavalyihoz hasonlóan idén is rendkívül népszerű volt ez a lehetőség a férfiak között. A bajusz-kvízjátékban regisztráltak közül egy szerencsés nyertes aktivitásmérő okoskarkötőt vihetett haza. Emellett valamennyi dolgozó kapott egy, a gyárban játszódó edukációs képregényt is. A digitális füzet betekintést nyújt a gyár novemberi kampányába, miközben érzékeny és emberközeli módon oszlatja el a prosztatarákkal kapcsolatos legfontosabb tévhiteket.
A Movembert megelőzően a Bridgestone októberben a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányával a nők ezreit érintő daganatos megbetegedés, a mellrák elleni küzdelemre hívta fel a figyelmet.