Bulvár-celeb

2024.05.28. 10:50

Mi történt? A nők már nem akarnak ismerkedni az interneten

A korábban legnépszerűbb oldalakon is pangás van, a legnagyobbak is szenvednek a piacon.

MW

A nőket túl sok csalódás érte, nem hiszen már a randiappokban

Fotó: Shutterstock

A társkereső alkalmazások, mint a Tinder vagy a Bumble azon dolgozik, hogy minél több fiatal női felhasználót vonzzon, új funkciókkal és márkaépítéssel. Az amerikai Match Group az online társkereső szolgáltatások legnagyobb globális portfóliójának tulajdonosa és üzemeltetője, többek között a 2012-ben induló Tinder, vagy a Bumble, de a Hinge, a Badoo vagy a Fruitz tárkereső márkáknak is – írja a Financial Times.
Mindezt arra a jelenségre reflektálva teszik, hogy

a társkereső alkalmazások felhasználói között már sokkal kevesebb a nő, mint férfi.

A nők ugyanis arról panaszkodnak, hogy számos alkalommal kapnak kéretlen anyagokat, illetve erőszakos fenyegetéseket a randiappok használata közben. Ez nem használ sem a platform megítélésének, sem a befektetői kedvnek – írja a Világgazdaság.

Ahogy azt Bernard Kim, a Match Group vezérigazgatója elmondta,

különösen a Z generációhoz tartozó fiatal nőket tekintik a legfontosabb, ugyanakkor a legkritikusabb felhasználói célcsoportnak.

A Mintel piackutató cég által nemrégiben végzett közvélemény-kutatásból az derül ki ugyanis, hogy az Egyesült Királyságban a 18 és 34 év közötti férfiak 47 százaléka, azonban ugyanebből a korosztályból a nők csupán 25 százaléka használt társkereső oldalt a tavalyi évben. A cég média- és technológiai igazgatója, Rebecca McGarth szerint a nemek közti eltérés oka, hogy a férfiak nehezebben találnak megfelelő partnerre, illetve a női felhasználókat gyakrabban érik negatív élmények ezeken a platformokon, amely eltántoríthatja őket az oldalak használatától.

Erősödik a konkurencia

Miközben a Tinder előfizetői száma nagyot esett, a Buble is a riválisokkal küzd, a Hinge társkereső platform azonban úgy tűnik, egyre népszerűbb a fiatalok körében. A Hinge például a Tindertől eltérően nemcsak képeket mutat meg a másik személyről, hanem egyéb a felhasználó személyiségével kapcsolatos információkat is, ezzel a Hinge szerint a platform a hosszú távú kapcsolatokat segíti.

A verseny tehát nagy, ezért a Match Group rákapcsolt az alkalmazások fejlesztésére, és olyan eszközöket is bevet, amelyek megkönnyítik a Tinder alkalmazás használatát. 

Emellett a nagyobb biztonság érdekében, valamint hogy ezzel elkerülhessék a fenyegető tartalmakat, személyazonosság-ellenőrző programmal bővíti a Tindert. A program összehasonlítja a videós szelfit például az illető személy jogosítványával.

A vállalkozás mesterséges intelligencia által vezérelt fotókiválasztó funkciót tesztel, amely elemzi a felhasználó személyes fotóalbumát, és automatikusan kiválasztja azokat a képeket, amelyek a legjobban illeszkednek a felhasználó személyes profiljához.

 

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!