2018.04.27. 20:52
Az év boltja lett a tatabányai Interspar
Az Élelmiszer magazin negyedjére hirdette meg az „Az Év Boltja” versenyt, amelyet hipermarket kategóriában az Interspar tatabányai üzlete nyert meg.
Forrás: SPAR
– Nagy büszkeség számunkra, hogy a tavalyi kategóriaelsőségünk után idén is elnyerte egy áruházunk a kitüntető címet: 2017-ben az érdi, 2018-ban pedig a tatabányai hipermarket állhat a dobogó első fokán. Külön öröm, hogy ugyanez az üzletünk idén kiérdemelte a Legszebb csemegepult különdíjat is. A negyedszer elnyert kereskedelem-szakmai elismerés egyértelmű bizonyítéka annak, hogy jó úton haladunk – mondta Maczelka Márk, a hipermarketlánc kommunikációs vezetője.
A teljes körű belső és külső modernizációt követően 2017. november 30-án nyitotta újra kapuit a tatabányai Interspar. A nagyberuházás az élményközpontú vásárlás jegyében, a XXI. századi fogyasztói elvárásoknak megfelelően valósult meg.
A korszerű hipermarket a vállalat legújabb, hazai és nemzetközi szakemberek által gondosan megtervezett, minőségi anyagokra és energiatakarékos megoldásokra épülő koncepcióját követi: a letisztult, innovatív környezetben egymástól jól elkülöníthetően találkozhatnak a vásárlók az egyes termékcsoportokkal.
A rekordidő, mindössze öt hónap alatt megvalósult, 2,5 milliárd forintos fejlesztés során az épület főfrontja modern homlokzati megjelenést kapott. A beruházás során teljesen megújult a belső tér is: jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren válogathatnak a vásárlók a hipermarket több mint 20 ezer terméke közül.
Az épület energiatakarékos: a belső terek teljes egészét kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be.
Rendkívül kényelmes megoldás, hogy lerövidített belső útvonal vezet az eladótérig, ahol a vásárlókat mozgójárdák szállítják a parkoló szintről a shopterülethez, illetve panorámalift is könnyíti a mozgást. Az áruház szolgáltatásai közül igazi különlegességnek számít a SPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők.
A vállalat a folyamatos minőségi beruházásokat és ehhez kapcsolódóan a változó vásárlói igényeknek való megfelelést teszi első számú prioritásává. Ennek jegyében 2018-ban 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre.