2019.03.21. 14:12
Már lehet nevezni az Országos Városmarketing Díjra
Hat kategóriában díjazzák a városok, települések ismertségük és elismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres marketingprojekteket, kampányokat, rendezvényeket.
Forrás: Shutterstock
A marketingtevékenység eredményeivel nyerhető el a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerése, a „Városmarketing gyémánt 2019” védjegy. Az Országos Városmarketing Díjat a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete hozta létre a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával. Mint arra a Világgazdaság cikke rámutat, a szervezet felhívása szerint hat kategóriában keresik és díjazzák a városok, települések ismertségük és elismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres marketingprojekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat a 2018. január 1. és 2019. február 28. között megvalósított aktivitásokkal.
Nevezni május 7-ig lehet.
A közlemény szerint az Országos Városmarketing Díj célja, hogy:
- a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
- a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
- segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.
A „Marketing fővárosa 2019” és a „Marketingaktív megye 2019” címet az a település, illetve megye nyerheti el, amelynek a szervezetei, marketing-projektjei sikeres tevékenységükkel a legtöbb „Városmarketing gyémántot” gyűjtötték.
Egyben keresik és különdíjjal jutalmazzák az év „Városmarketing nagykövetét”, aki a legtöbb pályázatot nyújtja be, ezzel is mutatva elkötelezettségét a városok és a városmarketing irányába. Ebben az évben az elismerő védjegy, címek mellett további különdíjak, nyeremények is várják a pályázókat – olvasható a közleményben.
Borítókép: illusztráció