újdonságok

2018.04.02. 22:02

Nyolc új műsor premierjét tervezi a Comedy Central

A tavaszi évadban igazi műsordömpinggel jelentkezik a humorcsatorna.

Forrás: Shutterstock

Médiatörténeti pillanat, ilyen hazánkban még biztosan nem volt: egyszerre nyolc, vadonatúj produkció országos premierjét tervezi a Comedy Central. A gasztroreality műfajt megreformáló főzőműsor, irodai szitkom, de többszörös fesztiváldíjas dokumentumfilm is érkezik, valamint tartogatnak meglepetéseket a tipográfia, illetve a forró, szenvedélyes szórakozás rajongói számára is.

A tavaszi évadban igazi műsordömpinggel jelentkezik a humorcsatorna. A húzóprodukció mindenképpen a feröer-szigeteki licensz alapján készült Beteg szakács – Új évad lesz. Külön érdekesség, hogy a 60 epizódos gasztroreality több évtized alatt készült, hiszen a stáb tagjai kizárólag péntek tizenharmadikák alkalmával voltak hajlandók forgatni.

A hatalmas sikerre való tekintettel a Comedy elkészítette a 2017-es legnézettebb műsorának folytatását: az Óriási Betűk Repülnek az Űrben legújabb részét ezúttal egy unatkozó grafikuscsapat rakta össze a rendes munkája helyett.

A csatorna nyit a művészi dokumentumfilmek felé is: elsőként az egészestés, többszörös fesztiváldíjas Stockholm-szindrómát mutatja be. Mint azt legutóbb a mű producere egy bulvárlapnak töredelmesen bevallotta: a két szereplő azóta az életben is egy párt alkot, ráadásul a film helyszínéül szolgáló pincében élnek. Ha már forró szórakozás: a Comedy gondol a szenvedély szerelmeseire is, a Kandalló Show naponta 10 órányi adásával bármelyik háztartásba visszahozza a tüzet.

A régóta húzódó jogviták után végre adásba kerülhet a csatorna legújabb, irodában játszódó szitkomja, az Egy Hivatal, amelynek semmi köze a népszerű brit vagy amerikai sorozathoz. „Voltaképpen csak egy olcsó vágókép-sorozat arról a szörnyű helyről, ahol dolgoztam” – nyilatkozta a film rendező-operatőre, akit azóta kirúgtak munkahelyéről.

A Comedy alaposan bevásárolt stock-videókból is: míg a Stock-videók Műröhögéssel igazi családi szórakozást kínál, addig az Emberek inkább azt a korosztályt szólíthatja meg, amelyik szeret lassított felvételeket nézni nagyvárosi zebrákról. A tavasz azonban nem csak a nevetésről szól: a humorcsatorna helyet ad olyan lakossági kezdeményezéseknek is, mint a Társadalmi üzenet a magyar labdarúgó csapatnak című reklámszpot, amelyben az autók lábbal való átalakítása mellett a helyes labdarúgásra is felhívják a figyelmet.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!