2005.08.29. 17:14
Japán: Dohányos vagyok, nem szégyen!
Az egyre csökkenő számú japán dohányost a Japan Tobacco cigarettagyár új reklámhadjárattal próbálja káros szenvedélyének vállalására bírni. Aranyrudat, síkképernyős tévékészülékeket és speciális filmvetítéseken való részvételt nyerhet, aki részt vesz a cég termékpromóciójában.
Japánban a dohányosok aránya egy tavalyi felmérés szerint történelmi mélypontra esett vissza, a felnőttek között alig 29,4 százalék, annak ellenére, hogy a cigaretta ára a szigetországban viszonylag alacsony a fejlett országok átlagárához képest. A Japan Tobacco szeptemberben bevezetni kívánt új cigarettafajta marketing-kampánya keretében arra szólítja fel a dohányosokat, hogy küldjenek a cégnek levelezőlapot a következő kézírásos, büszke szöveggel: "Dohányos vagyok".