Életstílus

2021.04.18. 07:25

Megújult arculattal várja az újranyitást Hévíz

A fiatalabb, családos vendégkörre is számító településként modernebb, fiatalosabb logóval és arculattal várja az újranyitást Hévíz – tájékoztatott a város turisztikai szervezete.

Hévíz, 2020. május 9. Fiatal pár a hévízi tófürdõben az újranyitás napján, 2020. május 9-én. A fürdõt a koronavírus-járvány miatt március 17-én zárták be. MTI/Varga György

Forrás: MTI

Fotó: Varga György

A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszakot a város a kommunikáció megújítására használta fel, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott. Az évtizedek óta jelképként használt tavirózsát a szirmokat alkotó kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, utalva arra, hogy Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben.

Az új turisztikai stratégiában nagyobb hangsúlyt kap a természet adta lehetőségeket kihasználó fitt életszemlélet, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek kiemelése. A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.

Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott: szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úti céljaként lenne ismert, de nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.

Borítókép: Fiatal pár a hévízi tófürdőben

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!