2021.04.18. 07:25
Megújult arculattal várja az újranyitást Hévíz
A fiatalabb, családos vendégkörre is számító településként modernebb, fiatalosabb logóval és arculattal várja az újranyitást Hévíz – tájékoztatott a város turisztikai szervezete.
Hévíz, 2020. május 9. Fiatal pár a hévízi tófürdõben az újranyitás napján, 2020. május 9-én. A fürdõt a koronavírus-járvány miatt március 17-én zárták be. MTI/Varga György
Forrás: MTI
Fotó: Varga György
A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszakot a város a kommunikáció megújítására használta fel, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott. Az évtizedek óta jelképként használt tavirózsát a szirmokat alkotó kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, utalva arra, hogy Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben.
Az új turisztikai stratégiában nagyobb hangsúlyt kap a természet adta lehetőségeket kihasználó fitt életszemlélet, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek kiemelése. A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás” és a személyre szabott programkínálat is.
Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott: szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úti céljaként lenne ismert, de nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.
Borítókép: Fiatal pár a hévízi tófürdőben