Közélet

2015.05.30. 07:53

Tata lett a Marketing Fővárosa

Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség.

MTI/kemma.hu

Az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet - tájékoztatta a pályázatot kiíró MMSZ elnöke pénteken az MTI-t. Tata mind az 5 pályázata "gyémántot ért". Ez alapján Tata nyerte el a Marketing fővárosa 2015 díjat.

Hinora Ferenc elmondta: önkormányzatok, azok szervezetei és cégei, illetve egyesületek, nonprofit szervezetek, szakmai érdekképviseletek, alapítványok, civil szervezetek, magánszemélyek pályázhattak hat kategóriában. Egy-egy pályázó több pályamunkát is benyújthatott, a szakmai zsűri a legegyedibb, legérdekesebb városmarketing-kampányokért adott marketinggyémántokat.

A szövetség elnöke példaként említette, hogy Eger és Győr egyaránt hat pályázatot adott be, s ezeket mérlegelve a zsűri végül mindkét városnak 4-4 gyémántot ítélt oda, míg Tata öt pályázata gyémántot ért, így lett nyerte el a Marketing fővárosa 2015 díjat.

Bencsik János ">facebook-posztjában arról írt, hogy a díj elnyeréséhez nagyban járult hozzá az Európa Fája 2015 kampány sikeressége, mely elsősorban a tataiaknak és a környékben élőknek köszönhető, de fontos szerepe volt a Víz, Zene, Virág Fesztiválnak, az ökoturisztikai programoknak és a Vadlúd Sokadalomnak is.

A megyék versengését az döntötte el, hogy egy-egy megyehatáron belül hány település nyert el marketinggyémántokat.

A kiírt pályázatra 36 város (szervezet), közöttük 4 fővárosi kerület jelentkezett. Az elbírálásnál a fő szempont az volt, hogy az egyes marketingakciók mennyire járultak hozzá az adott település (kerület) jobb "láttatásához" - ismertette az elnök.

A napokban minden nyertes megkapja azt az elektronikus védjegyet, amelyet bármelyik kommunikációs felületére (például a honlapjára) feltehet, és elkészül egy városmarketing-térkép is, jelölve a gyémántokat, valamint az idei marketingdíjakat elnyert településeket.

A Magyar Marketing Szövetség szeretné elérni, hogy a jövő évi versenyen még több pályázó induljon. 

A Marketingaktív megye 2015 díjat a nyertes Pest megyei önkormányzat nevében Ambrus András, a megyeháza hivatalának sajtófőnöke vette át, aki az MTI megkeresésére azt mondta: a jövőben még intenzívebben folytatják a régió értékeinek összegyűjtését.         

Címkék#Tata

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a kemma.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!